UA RU

Урок у 2 класі. Здоров’я і харчування

Тема: Здоров’я і харчування
Мета: розширити уявлення учнів про їжу, корисну та шкідливу для здоров’я. Вчити їх правильно харчуватися. Розвивати комунікативні та соціально компетентності, виховувати свідоме відношення до сфого здоров’я.

Хід уроку

І. Організаційний момент.
Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи! Швидше в клас!
Будемо уважні та старанні всі, 
Сядемо рівненько на місця свої.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
- Прочитайте вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу.
«Ми живемо не для того, щоб їсти, але їмо для того, щоб жити»
- Як ви розумієте цей вислів?

ІІІ. Опрацювання нового матеріалу.
1. Мотивація
- Народна мудрість застерігає: «Щоб не трапилось біди, обережним будь завжди!» це і буде девізом нашого уроку.
Зміст цієї мудрості давайте спробуємо розкрити у процесі роботи на уроці. 

2. Бесіда про продукти харчування.
- З чого складається їжа?
- Чому людина їсть?
- Яку їжу ви вживаєте?
- Що любите їсти найбільше?

3. Розповідь вчителя про цінність продуктів харчування.

4. Робота з підручником:
- Робота над малюнком:
- Опрацювання тексту (з переказом);
- Вивчення правил харчування.

5. Гра «Мікрофон»
Діти задають питання про гігієну харчування (перевіряються усвідомлення вивченого матеріалу)

6. Фізхвилинка

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Гра «Вгадай страву»
Вчитель сам підбирає кілька страв, описує їх. Учні повинні вгадати про яку страву йде мова.
2. Захист своїх намальованих страв.
Завдання – довести, що ця страва корисна для здоров1я. (виступи дітей)
3. Практична робота. Вибір корисної їжі для здоров’я.
На дошці малюнків двох хлопчиків – худенького і товстенького. Між ними різні види їжі. Завдання : вийти до дошки і розділити їжу між хлопчиками – хто з них чим харчувався, довести свою думку.
4. Робота в парах. 
Виберіть те меню, яке на вашу думку корисне. (Вчитель роздає дітям картки з трьома видами меню).

V. Підсумок уроку.
- Як ви зрозуміли зміст народної мудрості, яку почули на початку уроку?
- Перед вами дерево. В мене на столі- листя з назвами продуктів. Вам треба повісити на дерево тільки листочки з назвами корисної їжі.

VІ. Домашнє завдання. 
- Підготувати повідомлення про правила поведінки за столом. 

Повернутися назад
Поділитись з друзями