Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ABETKA
UA RU
UA RU

Урок. Адекватне якісне харчування

Мета: дати учням поняття про групи їжі; ознайомити із правилами адекватного, якісного харчування, з корисними і не корисними продуктами; розвивати пам'ять, увагу, уяву, мислення; пропагандувати здоровий спосіб життя, виховувати повагу одне до одного.
Обладнання: плакати «Фрукти та овочі», «Продукти із зерна, крупи», «Вироби з м'яса», «Молочні продукти», малюнки овочів та фруктів, виробів з м'яса та молока.

План

1. Організація початку тренінгу.
1.1 Привітання.
2. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
2.1 «Коло знайомств».
3. Ознайомлення з новим матеріалом:
 3.1 «Мозковий штурм».
3.2 Робота з малюнками продуктів .
З.З Фізкультхвилинка.
3.4 Бесіда про здорове харчування людини.
4. Закріплення вивченого матеріалу:
4.1 Групова робота.
4.2 Тест «Так чи ні».
4.3 Правила адекватного харчування.
5. Зворотній зв'язок.
5.1 Інтерактивний метод «Мікрофон».

Хід уроку-тренінгу

1. Організація початку уроку.
1.1 Привітання.
У класі стало тихенько,
Усі сидять рівненько,
Вчитель до вас усміхається,
Наш урок розпочинається.

2. Актуалізація   опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
2.1 «Коло знайомств».
— Для того, щоб розпочати наш урок давайте всі разом станемо в коло, візьмемося за руки.

Кожен із вас повинен назвати своє ім'я і улюблену страву.

3. Ознайомлення з новим матеріалом .

3.1 «Мозковий штурм».
— Давайте всі разом подумаємо, для чого ми споживаємо їжу?
(їжа постачає до організму людини поживні речовини, які допомагають йому рости й розвиватися,.)
Діти відповідають. Обговорення відповідей.

3.2 Робота з малюнками продуктів.
— Подивіться на дошку. На ній ми бачимо 4 надписи «Фрукти та овочі», «Продукти із зерна, крупи», «Вироби з м'яса», «Молочні продукти». Кожному із вас буде дана певна картка з малюнком продукта, а вам потрібно прикріпити свої картки до того надпису, до якого належить ваш продукт.

3.3 Фізкультхвилинка.
Котик рано піднімався,
Добре лапкою вмивався.
Гарно вушка вимивав,
Шубку добре розчесав,
Потім трішки поплигав,
Поруч муха задзижчала,
І його роздратувала.
Він її прогнав від себе,
До роботи ж йому треба.

3.4 Бесіда про здорове харчування людини.
— Різноманітність харчування означає вживання людиною щодня продуктів з усіх основних груп.
— Існують чотири групи їжі, яку ми вживаємо: продукти із зерна, крупи, макаронні вироби і крупи; овочі і фрукти; молоко і молочні продукти; м'ясо, риба, боби, горіхи, яйця.
— Різноманітна їжа — це їжа, яка складається з різних продуктів рослинного і тваринного походження.
— Тільки така їжа відповідає потребам організму, що росте, оскільки вона містить необхідну кількість білків, жирів,вуглеводів, мінеральних солей і вітамінів. Чим різноманітніша їжа за складом, тим краще засвоюється вона організмом. У природі не існую продукту, який містить усі поживні речовини. Жоден продукт не може забезпечити людину всіма основними поживними речовинами. Молоко, наприклад, має білки, жири, різні види цукру, вітаміни А і В, але не містить вітаміну С. Для міцного здоров’я потрібно більше сорока різних поживних речовин, які містяться в різноманітних продуктах.

4.Закріплення вивченого матеріалу.

4.1 Групова робота.
А зараз давайте розділимося на 4 групи: перша команда, яка називається «Молочні продукти», друга —  «Продукти із зерна, крупи», третя —  «Фрукти і овочі», четверта «М’ясні вироби».
— Ваше завдання таке: Презентувати свою групу на корисність організму.

4.2 Тест «Так чи ні».
— Які продукти зображено? (Пшоно, фрукти, горіхи, кока-кола, морозиво, молоко, мед, чіпси, йогурт, сіль)
— Які з них корисні, а які — ні?

4.3 Правила адекватного харчування.
•  Їж через кожні три-чотири години в один і той самий час.
•  Вживай теплі страви.
•  Добре пережовуй їжу.
•  Не розмовляй під час вживання їжі.
•  Вечеряй не пізніше як за півтори-дві години до сну.

5.Зворотній зв'язок .
5.1 Інтерактивний метод «Мікрофон».
— В мене є ось такий мікрофон, і до кого він на парту прийде, тоді тому учневі потрібно сказати « Їжа нам потрібна для того щоб....» і продовжити цю думку.
—   Наш урок підходе кінця, тому давайте знову встанемо в коло, візьмемося за руки і побажаємо один одному смачного.

Повернутися назад
Поділитись з друзями